Gennemsigtighed
CareCompagniet har i de seneste mange år haft en interesse i at skabe gennemsigtighed på det sociale område.
Vi har gennem vores rejse kunne konstatere, at vi med hjælp af digitale værktøjer, kan opnå den gennemsigtighed, der i længere tid har været efterlyst på de indsatser, der leveres af anden aktør.
Vi har efter tre års dedikeret indsats, ved at samarbejde med udviklere og it virksomheder, fået skabt en platform, hvor man via en app og et CRM system (Customer, Relation, Management) er i stand til at følge alle arbejdsgange og processer, når der leveres en indsats fra CareCompagniets side. Systemet kaldes ARCmanager som står for Administration, Relation and Communication.
I ARCmanager får alle involverede parter i indsatsen deres eget login, således at der skabes fuld gennemsigtighed. For at gøre det relevant for brugerne, får borgeren, medarbejderen og kommunen/sagsbehandler skræddersyet deres brugeradgange, således at fokusområderne er placeret hos de rette parter, hvilket er med til at styrke det tværfaglige arbejde. ARCmanager digitaliserer handleplansmål fra kommunen, logger alt arbejde der udføres, logger tid der bruges på den enkelte borger, samt kalenderstyrring for samvær mm. Alle data som indsamles er GDPR sikret og overholder den nyeste persondatalovgivning. På den måde bistår vi de offentlige myndigheder med at decentralisere borgeren, så det er borgeren, der er i centrum. Dette giver os samtidig mulighed for at levere en indsats, hvor gennemsigtigheden også sikre en større kvalitet i det udførte arbejde, således at opgaven bliver løftet.
Vi formår at levere en resultatorienteret indsats ved hjælp af ildsjæle, et stærkt værdigrundlag og digitale værktøjer der muliggør, at vi løfter opgaven.
Web
App
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Spørgsmål og svar hjælper os alle til at gro, har du nogle?
Ønsker du at modtage tilbud på en konkret indsats?